Saites iekrāsotas zilā krāsā.
Atbalsta materiāli aprēķiniem ar parastajām daļām
Atgadne_par_dalas_6kl-1.pdf
Atbalsts_par_dalu_reizin_dalis.pdf
Atgadne_dalu_veidi_parveidojumi-1.pdf
2_25., 26. (2., 3.) stunda
(6.a - 08.11.; 6.b - 06.11.; 6.c - 06.11.)
(6.a - 08.11.; 6.b - 06.11.; 6.c - 06.11.)
Gatavošanās pārbaudes darbam
- Skolēni izvērtē savas zināšanas un prasmes aizpildot SR tabulu: SR_6kl_parasto_dalu_reizinasana_dalisana_23_24.pdf
- Skolēni pilda uzdevumus, individuāli salīdzinot rezultātus: Gatav_PD_dalas_6kl_23_24.pdf
- Skolēni izvērtē savas zināšanas un prasmes aizpildot SR tabulu: SR_6kl_parasto_dalu_reizinasana_dalisana_23_24.pdf
- Skolēni pilda uzdevumus, individuāli salīdzinot rezultātus: Gatav_PD_dalas_6kl_23_24.pdf
2_24. (1.) stunda
(6.a - 08.11.; 6.b - 06.11.; 6.c - 06.11.)
(6.a - 08.11.; 6.b - 06.11.; 6.c - 06.11.)
SR: uzraksta daļu kā divu daļu reizinājumu vai dalījumu
- trenējas veidot vienādības ar parastajām daļām un jauktiem skaitļiem
- trenējas veidot vienādības ar parastajām daļām un jauktiem skaitļiem
7.11. stundas nenotiek - ekskursija
2_23. (6.) stunda
(6.a - 03.11.; 6.b - 03.11.; 6.c - 03.11.)
(6.a - 03.11.; 6.b - 03.11.; 6.c - 03.11.)
SR: aprēķina izteiksmes vērtību
- trenējas izteiksmes vērtību aprēķināšanā. Iekļauta reizināšana, dalīšana un kāpināšana
- trenējas izteiksmes vērtību aprēķināšanā. Iekļauta reizināšana, dalīšana un kāpināšana
2_22. (5.) stunda
(6.a - 03.11.; 6.b - 03.11.; 6.c - 02.11.)
(6.a - 03.11.; 6.b - 03.11.; 6.c - 02.11.)
SR: kāpina daļu un jauktu skaitli kvadrātā un kubā
- mācāmies kāpināt daļas
- mācāmies kāpināt daļas
2_21. (4.) stunda
(6.a - 02.11.; 6.b - 02.11.; 6.c - 02.11.)
(6.a - 02.11.; 6.b - 02.11.; 6.c - 02.11.)
SR: pārliecinoši dala daļas, jauktus skaitļus un veselu skaitli
-
- MPD (vērtējums procentos) - tiek pārbaudītas skolēnu prasmes dalīt parastās daļas un jauktus skaitļus
-
- MPD (vērtējums procentos) - tiek pārbaudītas skolēnu prasmes dalīt parastās daļas un jauktus skaitļus
2_20. (3.) stunda
(6.a - 01.11.; 6.b - 31.10.; 6.c - 01.11.)
(6.a - 01.11.; 6.b - 31.10.; 6.c - 01.11.)
SR: dala veselu skaitli ar parasto daļu un jauktu skaitli
2_19. (2.) stunda
(6.a - 01.11.; 6.b - 31.10.; 6.c - 01.11.)
(6.a - 01.11.; 6.b - 31.10.; 6.c - 01.11.)
SR: dala parasto daļu un jauktu skaitli ar veselu skaitli
- mācāmies dalīt parasto daļu un jauktu skaitli ar veselu skaitli: WorksheetWorks.com
- mācāmies dalīt parasto daļu un jauktu skaitli ar veselu skaitli: WorksheetWorks.com
2_18. (1.) stunda
(6.a - 31.10.; 6.b - 30.10.; 6.c - 30.10.)
(6.a - 31.10.; 6.b - 30.10.; 6.c - 30.10.)
SR: dala daļu ar daļu vai jauktu skaitli
- Analizējam kļūdas MPD par daļu reizināšanu
- Iepazīstamies ar mapju izvērtēšanas rezultātiem
- patstāvīgi pilda piemērus:
WorksheetWorks.com
- ik pa laikam salīdzina iegūtos rezultātus
- Analizējam kļūdas MPD par daļu reizināšanu
- Iepazīstamies ar mapju izvērtēšanas rezultātiem
- patstāvīgi pilda piemērus:
WorksheetWorks.com
- ik pa laikam salīdzina iegūtos rezultātus
Brīvlaiks no 23.10. - 27.10.
2_17. (6.) stunda
(6.a - 20.10.; 6.b - 20.10.; 6.c - 20.10.)
(6.a - 20.10.; 6.b - 20.10.; 6.c - 20.10.)
SR: dala jauktu skaitli ar parasto daļu; dala parasto daļu ar jauktu skaitli
- mācāmies dalīt jauktu skaitli ar parasto daļu un parasto daļu ar jauktu skaitli: WorksheetWorks.com
- patstāvīgi pilda piemērus,
salīdzina iegūtos rezultātus
- mācāmies dalīt jauktu skaitli ar parasto daļu un parasto daļu ar jauktu skaitli: WorksheetWorks.com
- patstāvīgi pilda piemērus,
salīdzina iegūtos rezultātus
2_16. (5.) stunda
(6.a - 20.10.; 6.b - 20.10.; 6.c - 19.10.)
(6.a - 20.10.; 6.b - 20.10.; 6.c - 19.10.)
SR: dala jauktu skaitli ar jauktu skaitli
- mācāmies dalīt jauktu skaitli ar jauktu skaitli: WorksheetWorks.com
- patstāvīgi pilda piemērus, salīdzina iegūtos rezultātus
- mācāmies dalīt jauktu skaitli ar jauktu skaitli: WorksheetWorks.com
- patstāvīgi pilda piemērus, salīdzina iegūtos rezultātus
2_15. (4.) stunda
(6.a - 19.10.; 6.b - 19.10.; 6.c - 19.10.)
(6.a - 19.10.; 6.b - 19.10.; 6.c - 19.10.)
SR: dala parasto daļu ar parasto daļu
- mācāmies dalīt parasto daļu ar parasto daļu: WorksheetWorks.com
- patstāvīgi pilda piemērus, salīdzina iegūtos rezultātus
2_14. (3.) stunda
(6.a - 18.10.; 6.b - 17.10.; 6.c - 18.10.)
(6.a - 18.10.; 6.b - 17.10.; 6.c - 18.10.)
SR: nosauc dotai daļai apgrieztu daļu
- MPD (vērtējums procentos) - tiek pārbaudītas skolēnu prasmes reizināt parastās daļas un jauktus skaitļus
- iepazīstas ar jēdzienu apgriezts skaitlis, nosauc dotai daļai apgrieztu daļu
- MPD (vērtējums procentos) - tiek pārbaudītas skolēnu prasmes reizināt parastās daļas un jauktus skaitļus
2_13. (2.) stunda
(6.a - 18.10.; 6.b - 17.10.; 6.c - 18.10.)
(6.a - 18.10.; 6.b - 17.10.; 6.c - 18.10.)
SR: aprēķina izteiksmes vērtību
- MPD (vērtējums procentos) - tiek pārbaudītas skolēnu prasmes reizināt parasto daļu ar parasto daļu un jauktu skaitli ar jauktu skaitli
- risina piemērus ar vairākām reizināšanas darbībām
2_12. (1.) stunda
(6.a - 17.10.; 6.b - 16.10.; 6.c - 16.10.)
(6.a - 17.10.; 6.b - 16.10.; 6.c - 16.10.)
SR: gūst priekšstatu par daļu reizinājuma attēlošanu uz skaitļu ass
- noskatāmies Tavaklase video:
Tavaklase.lv - Parasto daļu reizināšana
- izmēģinām attēlot daļu reizinājumu uz skaitļu ass
Treniņam: Par_dalu_reizin_dal_Lude.pdf
2_11. (6.) stunda
(6.a - 13.10.; 6.b - 13.10.; 6.c - 13.10.)
(6.a - 13.10.; 6.b - 13.10.; 6.c - 13.10.)
SR: reizina jauktu skaitli ar jauktu skaitli
- MPD (vērtējums procentos) - tiek pārbaudītas skolēnu prasmes reizināt jauktu skaitli ar veselu skaitli
- mācāmies reizināt parasto daļu ar parasto daļu, saīsinot reizinājumu
- patstāvīgi pilda piemērus:
WorksheetWorks.com
2_10. (5.) stunda
(6.a - 13.10.; 6.b - 13.10.; 6.c - 12.10.)
(6.a - 13.10.; 6.b - 13.10.; 6.c - 12.10.)
SR: reizina parasto daļu ar parasto daļu
- MPD (vērtējums procentos) - tiek pārbaudītas skolēnu prasmes reizināt jauktu skaitli ar veselu skaitli
- mācāmies reizināt parasto daļu ar parasto daļu, saīsinot reizinājumu
- patstāvīgi pilda piemērus:
WorksheetWorks.com
2_8.,9. (3.,4.) stunda
(6.a - 11.10., 12.10.; 6.b - 12.10.; 6.c - 12.10.)
SR: reizina jauktu skaitli ar veselu skaitli
- Kopīgi izpildām dažus piemērus
- Skolēni patstāvīgi risina piemērus, ik pa laikam salīdzinām rezultātus:
Dalas_reizin_ar_veselu.pdf
6.b un 6.c daļa no stundas veltīta skolas somas izrādei
2_7. (2.) stunda
(6.a - 11.10.; 6.b - 10.10.; 6.c - 11.10.)
(6.a - 11.10.; 6.b - 10.10.; 6.c - 11.10.)
SR: attēlo jaukta skaitļa reizināšanu ar veselu skaitli
- MPD (vērtējums procentos) - tiek pārbaudītas skolēnu prasmes reizināt parasto daļu ar veselu skaitli
- Skolēni patstāvīgi veic praktisko darbu: attēlot jaukta skaitļa un vesela skaitļa reizinājumu; uzrakstīt soļus, kā veikt reizināšanu, neizmantojot aplicēšanu
2_6. (1.) stunda
(6.a - 10.10.; 6.b - 09.10.; 6.c - 09.10.)
SR: veic pārbaudes darba rezultātu pašizvērtēšanu
- Pārrunājam rezultātus, kā gatavojās pārbaudes darbam.
- Pārrunājam raksturīgās kļūdas
- Pārrunājam to uzdevumu risinājumus, ar kuriem gājis visgrūtāk
- Skolēni individuāli iepazīstas ar kļūdām un aizpilda izvērtējumu tabula, uzraksta, ko vajadzētu darīt, lai nākošreiz vērtējums būtu labāks: 1PD_6kl_kludu_analize.pdf
2_5. (6.) stunda
(6.a - 06.10.; 6.b - 06.10.; 6.c - 06.10.)
SR: saīsina reizinājumu
- Kopīgi atrisinam dažus piemērus, kuros saīsina reizinājumu
- Skolēni risina piemērus, ik pa laikam salīdzinām rezultātus
2_4. (5.) stunda
(6.a - 05.10.; 6.b - 05.10.; 6.c - 05.10.)
SR: reizina parasto daļu ar veselu skaitli, vispirms veicot saīsināšanu
- Kopīgi risinām piemērus, kuros vispirms saīsinām reizinājumu un tad reizinām
- Risinām atbilstošus piemērus: Uzd_dalu_parveid-1.pdf
2_3. (4.) stunda
(6.a - 05.10.; 6.b - 05.10.; 6.c - 05.10.)
SR: reizina parasto daļu ar veselu skaitli
- Izstāsta, kā veikt parastās daļas reizināšanu ar veselu skaitli, neveidojot aplikāciju
- Risinām atbilstošus piemērus (iekļauta daļas saīsināšana un veselā izslēgšana): Dalas_reizin_ar_veselu.pdf
2_2. (3.) stunda
(6.a - 04.10.; 6.b - 03.10.; 6.c - 04.10.)
(6.a - 04.10.; 6.b - 03.10.; 6.c - 04.10.)
SR: attēlo parastās daļas reizināšanu ar veselu skaitli
- Veic praktisko darbu (aplikāciju veidā) attēlojot reizināšanas rezultātus, pieraksta izteiksmes veidā
- Izstāsta, kā veikt parastās daļas reizināšanu ar veselu skaitli, neveidojot aplikāciju
2_1. (2.) stunda
(6.a - 04.10.; 6.b - 03.10.; 6.c - 04.10.)
SR: veic parastās daļas pārveidojumus
- Pārrunājam iepriekš apgūto par parastajām daļām: kā attēlo, kā pieraksta, ko rāda skaitītājs, ko saucējs; kā saīsina, paplašina parasto daļu; kādus skaitļus sauc par īstām, neīstām daļām un kādus par jauktiem skaitļiem, kā pārveidot jauktus skaitļus par neīstu daļu un kā izslēgt veselos
- Trenējamies atpazīt daļas pēc to veida un veikt daļu pārveidojumus: Uzd_dalu_parveid.pdf
WorksheetWorks_saisinas_1lpp-3.pdf
WorksheetWorks_vesela_izsl_1lpp.pdf
Atgādne, kas veidota no Menču grāmatas Matemātika 5. klasei: Atgadne_dalu_veidi_parveidojumi.pdf
1_25. (1.) stunda
(6.a - 03.10.; 6.b - 02.10.; 6.c - 02.10.)
Pārbaudes darbs: Lielumu attiecība. Proporcionāli lielumi
1_24. (6.) stunda
(6.a - 29.09.; 6.b - 29.09.; 6.c - 29.09.)
SR: pārliecinoši risina dažādus apgūtās tēmas uzdevumus
- Turpina veikt uzdevumus un paveiktā pārbaudi: Gatav_PD_attieciba_23_24.pdf
- Pārbaudei: Gatav_PD_attieciba_aizpildits.pdf
- Papilduzdevumi: Papilduzd_pirms_PD.pdf
Skolēni risina soma.lv viedgrāmatas uzdevumus
1_22., 23. (4., 5.) stunda
(6.a - 28.09., 29.09.; 6.b - 28.09., 29.09.; 6.c - 28.09.)
SR: veic apgūtā pašizvērtējumu, risinot dažādus tēmas uzdevumus; saprot, kas vēl jāmācās
- Pārrunājam MPD kļūdas
- Patstāvīgi veic uzdevumus un paveiktā pārbaudi: Gatav_PD_attieciba_23_24.pdf
- Papilduzdevumi: Papilduzd_pirms_PD.pdf
1_21. (3.) stunda
(6.a - 27.09.; 6.b - 26.09.; 6.c - 27.09.)
SR: risina praktiska satura uzdevumus ar apgriezti proporcionāliem lielumiem
- Pārrunājam, kādus lielumus sauc par apgriezti proporcionāliem lielumiem, minam piemērus
- risinām uzdevumus: Uzd_apgr_prop_liel.pdf; Tiesi_apgr_prop_liel.pdf
1_20. (2.) stunda
(6.a - 27.09.; 6.b - 26.09.; 6.c - 27.09.)
SR: zīmē vienkārša objekta plānu atbilstoši dotajam mērogam
- Pārrunājam, kā uzzīmēt dotā objekta plānu, ja zināms mērogs un objekta izmēri dabā
- Vienojamies par piemērotu mērogu klasē esošo priekšmetu plāna zīmēšanai
- Veic praktisko darbu, veicot mārījumus un zīmējot plānus izvēlētajām telpām, priekšmetiem
1_19. (1.) stunda
(6.a - 26.09.; 6.b - 25.09.; 6.c - 25.09.)
SR: pārliecinās par to, cik labi apgūta tēma, patstāvīgi risinot uzdevumus
- MPD - vērtējums procentos: Patst_darbs_gatav_PD_attiecibas_23_24.pdf
1_18. (6.) stunda
(6.b - 22.09.)
(6.b - 22.09.)
SR: aprēķina nezināmos proporcijas lielumus sadzīviska satura uzdevumos, izveidojot un aizpildot tabulu
- Risina uzdevumus no mācību grāmatas: 44. (22.), 45., 47., 48.
1_15. (5.) stunda
(6.a - 22.09.; 6.b - 22.09.)
SR: lieto skalas veidā uzdotu mērogu, noskaidrojot izmēru kartē vai dabā
- Kopīgi risinām uzdevumu no mācību grāmatas 65. (32.), risinājumu noformējot tabulā
- Skolēni izvēlas kartes, kurās mērogs dots skalas veidā, izvēlas maršrutu un aprēķina šī maršruta garumu dabā. Pierakstu un aprēķinus veicam tabulās.
1_16. (4.) stunda
(6.a - 22.09.; 6.b - 21.09.; 6.c - 22.09.)
SR: aprēķina nezināmos proporcijas lielumus sadzīviska satura uzdevumos, izveidojot un aizpildot tabulu
- Pārrunājam un risinām sadzīviska satura uzdevumus ar proporcionāliem lielumiem, risinājumu noformējot tabulās. Uzdevumi: Uzd_proporcionali_lielumi.pdf
PS: 6.a un 6.c 21.09. ekskursijā
1_15. (3.) stunda
(6.a - 20.09.; 6.b - 19.09.; 6.c - 20.09.)
SR: aprēķina nezināmos tieši proporcionālos lielumus sadzīviska satura uzdevumos
- Pildām uzdevumus no mācību grāmatas
41. (21.), 42., 43.
1_14. (2.) stunda
(6.a - 20.09.; 6.b - 19.09.; 6.c - 20.09.)
SR: nosaka, vai dotie lielumi ir tieši proporcionāli vai apgriezti proporcionāli lielumi
- Iepazīstamies ar jēdzieniem proporcionāli lielumi, tieši proporcionāli lielumi, apgriezti proporcionāli lielumi. Mācību grāmata 16. lpp.
- Pārrunājam un pildām uzdevumus no mācību grāmatas: 28., 29., 30. (18.)
1_13. (1.) stunda
(6.a - 19.09.; 6.b - 18.09.; 6.c - 18.09.)
SR: aprēķina attālumu kartē, ja zināms attālums dabā un mērogs
- Pārrunājam kļūdas patstāvīgajos darbos (MPD) un praktiskajā darbā
- Atkārtojam garuma mērvienību pārveidošanu
- Apreiķina attālumu kartē vai plānā, ja zināms attālums dabā un mērogs kā divu lielumu attiecība
1_12. (6.) stunda
(6.a - 15.09.; 6.b - 15.09.; 6.c - 15.09.)
SR: trenējas aprēķināt attālumu dabā, izmantojot dažādas kartes
- Skolēni izvēlas kartes un pilda praktisko darbu, aizpildot tabulas: Praktiskais_darbs_merogs.pdf
Papilduzdevumi no J. Menču grāmatas: 21.27. (86.), 21.29.
1_10, 11. (4.,5.) stunda
(6.a - 14.09., 15.09.; 6.b - 14.09., 15. 09.; 6.c - 14.09., 15.09.)
SR: lieto mērogu kā divu lielumu attiecību, noskaidrojot izmēru dabā
- Kopā risinām uzdevumus no MG 66., 67. (33.).
- Skolēni patstāvīgi risina uzdevumus no MG 64.(32.), 61., 62., 63. (31.). Pārrunājam un salīdzinām.
1_9. (3.) stunda
(6.a - 13.09.; 6.b - 13.09.; 6.c - 13.09.)
SR: iepazīstas ar jēdzienu Mērogs un tā pieraksta veidiem
- Pārrunājam, kas ir mērogs, kā to pieraksta, attēlo, kā to paskaidrot, kā risināt uzdevumus, veidojam konspektu (skolēniem iedoti pa vienam attēlam, ielīmēšanai pierakstos): Merogs_1st.pptx
Attēli konspektam: Kartes_min_attels.pdf
1_8. (2.) stunda
(6.a - 13.09.; 6.b - 12.09.; 6.c - 13.09.)
SR: sadala nogriezni norādītajās attiecībās
- Skolēni izpilda MPD (vērtējums procentos). Tiek pārbaudīts, vai skolēni prot pierakstīt attiecību 3 dažādos veidos, māk paskaidrot divu skaitļu attiecību (pirmais skaitlis ... reizes lielāks (mazāks) nekā otrais skaitlis), māk risināt praktiska satura uzdevumu, risinājumu noformējot tabulā
- Tikai 6. c - kopā izpildām uzdevumu no J.Menču mācību grāmatas 6. klasei (Agāds Zvaigzne ABC, 2009.) 21.32.
- Mācāmies sadalīt nogriezni norādītajā attiecībā (noskaidro, cik vienādos vienības nogriežņos jāsadala dotais nogrieznis; cik cm garš ir vienības nogrieznis jeb vienības vērtību; sadala nogriezni)
- Pildām uzdevumus no mācību grāmatas: 23., 24., 25.(14.)
Lielumu attiecība. Lielvards.lv
Papilduzdevumi (6. b pilda 3. stundā): 21.24.(86.), 21.25., 21.29., 22.1. (87.) no J.Menču mācību grāmatas 6. klasei (Agāds Zvaigzne ABC, 2009.)
Mācību grāmata vietnē maconis.zvaigzne.lv
1_7. (1.) stunda
(6.a - 12.09.; 6.b - 11.09.; 6.c - 11.09.)
SR: risina praktiska satura uzdevumus ar lieluma attiecību, ja zināms kopīgais daudzums
- Atsaucam atmiņā iepriekš mācīto: ko varam pateikt par piemēru 7 : 21
- Salīdzinam mājas darbu (6.a un 6.b)
- Trenējamies risināt situāciju uzdevumus, kuros dota lielumu attiecība un ir zināms kopīgais daudzums, pildot uzdevumu no J.Menču mācību grāmatas 6. klasei (Agāds Zvaigzne ABC, 2009.) 21.19., 21.22., 21.23., 21.24.
- 6. a klasei - evakuācija un papildstunda
1_6. stunda
(6.a - 8.09.; 6.b - 8.09.; 6.c - 8.09.)
SR: risina praktiska satura uzdevumus ar lieluma attiecību, ja zināms kopīgais daudzums
- Kopā risinām uzdevumu no MG 19. (13.). Mācāmies kā soli pa solim pierakstīt uzdevuma risinājumu tabulas veidā
- Skolēni patstāvīgi risina uzdevumus no mācību grāmatas 20., 21. (14.). Pārrunājam, kā rēķināja, kā pierakstīja, kā uzrakstīt atbildi
Papilduzdevumi no MG 7., 13., 9., 10. (11.)
PS: 6. b klasei jāizpilda un 6.a klasei mājās jāpabeidz 21.uzd.
1_5. stunda
(6.a - 8.09.; 6.b - 8.09.; 6.c - 7.09.)
SR: pierakstīt lielumu attiecību trīs veidos; risina praktiska satura uzdevumus par lieluma attiecību, atbilstoši noformē uzdevuma risinājumu
- Ierakstām pierakstu kladēs kādos veidos var pierakstīt lielumu attiecību no mācību grāmatas 8. lpp 1. daļas Lielumu attiecība. Lielvards.lv
- Pārrunājam, kur varētu būt redzēts pieraksts 1 : 10 un kā to saprast (rezultāts futbola spēlē, mērogs kartē, uzraksts uz sīrupa pudeles kādās attiecībās jāsamaisa sīrups un ūdens)
- Pārrunājam un izpildam mācību grāmatas uzdevumus: 1., 2., 3., 5., 6 (10.) Pievēršu uzmanību, ka uz pirmo skaitli attiecībā norāda pirmais minētais lielums tekstā
- Novērtējam, cik labi esam apguvuši lielumu attiecību pierakstu, pierakstos iezīmējot kādu no emociju apļiem (viss pareizi - smaidīgs; dažas kļūdas - domīgs, trīs un vairāk kļūdas - bēdīgs)
- Ierakstām pierakstu kladēs kādos veidos var pierakstīt lielumu attiecību no mācību grāmatas 8. lpp 1. daļas Lielumu attiecība. Lielvards.lv
- Pārrunājam, kur varētu būt redzēts pieraksts 1 : 10 un kā to saprast (rezultāts futbola spēlē, mērogs kartē, uzraksts uz sīrupa pudeles kādās attiecībās jāsamaisa sīrups un ūdens)
- Pārrunājam un izpildam mācību grāmatas uzdevumus: 1., 2., 3., 5., 6 (10.) Pievēršu uzmanību, ka uz pirmo skaitli attiecībā norāda pirmais minētais lielums tekstā
- Novērtējam, cik labi esam apguvuši lielumu attiecību pierakstu, pierakstos iezīmējot kādu no emociju apļiem (viss pareizi - smaidīgs; dažas kļūdas - domīgs, trīs un vairāk kļūdas - bēdīgs)
1_4. stunda
(6.a - 7.09.; 6.b - 7.09.; 6.c - 7.09.)
SR: gūst priekšstatu un izpratni par lielumu attiecību, pierakstīt lielumu attiecību trīs veidos
Noskatīsimies Tavaklase.lv stundu: Lielumu attiecība. Tavaklase.lv
Pildam video uzdotos uzdevumus un pārrunājam tos
PS: 6.a, 6.b tikām līdz video 13:43 (trīs lielumu attiecība)
1_3. stunda
(6.a - 6.09.; 6.b - 5.09.; 6.c - 6.09.)
1. Salīdzinām un pārrunājam veiktos monitoringa darba uzdevumus
2. Aizpildam anketu: anketa_mg_sakumam.pdf
1_2. stunda
(6.a - 6.09.; 6.b - 5.09.; 6.c - 6.09.)
Pārbaudām savas pamatprasmes matemātikā, veicot uzdevumus: Ievaddarbs_23_24_6kl.pdf
1_1. stunda - Kā mācīsimies 2023./2024.
(6.a - 5.09.; 6.b - 4.09.; 6.c - 4.09.)
1. Iepazīstamies ar svarīgāko mācību gadu uzsākot: