Ievadstundas (11.10.)
SR. Iepazīstas ar tēmā apgūstamajām prasmēm. Veido konspektu par ģeometrijas pamatjēdzieniem. Izveido sarakstus: ko es jau mācēju; ko es iemācījos
1. Iepazīstamies ar tēmā apgūstamajiem jēdzieniem un prasmēm. Mācību grāmata 46.- 48.lpp.
2. Iepazīstamies ar tēmā apgūstāmajiem jēdzieniem, simboliem, pieraksta un attēlošanas veidiem. Mācību grāmata 51. lpp.
3. Skolēni pilda darba lapu no soma.lv
3.
1., 2. stunda (14.10.)
SR. Nosaka un pieraksta taisnes un punkta savstarpējo novietojumu,
divu taišņu savstarpējo novietojumu
1. Izvērtējam PD rezultātus
2. Pārrunājam jau zināmo par punkta un taisnes savstarpējo novietojumu
3. Veidojam dažādus zīmējumus ar 2 taisnēm, raksturojam to savstarpējo novietojumu
4. Pildām uzdevumus no MG 52. - 57. lpp.
5. Skolēni pilda uzdevumus no soma.lv viedgrāmatas
3. stunda (17.10.)
SR. Pieraksta punktu piederību taisnei, staram, nogrieznim
Pildām uzdevumus no MG 56. lpp.
4. stunda (18.10.)
SR. Uzzīmē un pieraksta staru un nogriezni. Nosaka punkta piederību staram, nogrieznim. Nosaka, cik daļās plakni sadala dotais taišņu skaits.
1. Veidojam dažādus zīmējumus ar staru, nogriezni un punktu, raksturojot punktu piederību
2. Pildām uzdevumus no MG 60. - 62. lpp.
5. stunda (18.10.)
SR. Veido aprakstam atbilstošus zīmējumus
Skolēni pilda darba lapas no soma.lv
DL_soma_1.pdf
DL_soma_2.pdf
6. stunda (no 28.10., 1.)
SR. Labo kļūdas formatīvās vērtēšanas darbā
1. Papildina teikumus, veidojot definīcijas un apgalvojumus
2. Veido aprakstam atbilstošus zīmējumus
7. stunda (2.)
SR. Apzīmē un pieraksta dotos leņķus dažādos veidos. Parāda zīmējumā un pieraksta vienādus leņķus
1. Skolēni izveido konspektu MG 91.lpp - 92. lpp.
2. Skolēni pilda uzdevumus no MG 92.lpp - 93. lpp.
7. a - 7. un 8. stunda apvienota
8. stunda ( 3.)
SR. Definē leņķu veidus.
1. Skolēni uzzīmē visus leņķu veidus. Kopīgi formulējam leņķu veidam atbilstošās definīcijas (MG 94., 95.)
9. stunda ( 4.)
SR. Iepazīstas ar leņķu lieluma īpašībām. Aprēķina leņķa lielumu
1. Apskatam un pierakstam leņķu lieluma īpašības (MG 97.lpp.)
2. Risinām uzdevumus, aprēķinot leņķa lielumus, veicot atbilstošu pierakstu (MG 98. - 99.lpp.)
10. stunda ( 1.)
SR. Aprēķina leņķa lielumus, pielietojot zināšanas par leņķa bisektrisi
1. Atkārto, kā zīmē noteikta lieluma leņķi
2. Apgūstam leņķa bisektrises definīciju un tās īpašību (MG 101.lpp.)
3. Risina uzdevumus, izmantojot zināšanas par leņķa bisektrisi: 2.204., 2.205., 2.206., 2.211., 2.212. (102.lpp.)
Skolēni veic pašizvērtējumu: Stundas_darba_pasizvertejums.docx11. stunda ( 2.)
SR. Aprēķina leņķa lielumus, pielietojot zināšanas par leņķa veidiem, leņķa bisektrisi un leņķa daļu summu
1. Pārliecināmies, ka mākam nosaukt leņķa veidus, to lielumu; definēt leņķa bisektrisi
2. Skolēni pilda DL, kurā jāizmanto zināšanas par leņķa daļu summu un daļu lieluma aprēķināšanu:
12. stunda ( 3.)
SR. Atpazīst blakusleņķus, zina blakusleņķu īpašību, aprēķina leņķa lielumus, pielietojot zināšanas par blakusleņķiem
1. Apgūstam blakusleņķu definīciju un to īpašību (MG 112.)
2. Risina uzdevumus, izmantojot zināšanas par blakusleņķiem: 2.239., 2.241., 2.244.
soma.lv 53.lpp.: 40., 41., 45., 49.
13., 14. stunda (4.,5.)
SR. Atpazīst krustleņķus, zina krustleņķu īpašību, aprēķina leņķa lielumus, pielietojot zināšanas par krustleņķiem
1. Apgūstam krustleņķu definīciju un to īpašību (MG 115.)
2. Risina uzdevumus, izmantojot zināšanas par krustleņķiem MG 117.lpp.: 2.253., 2.254., 2.255., 2.257., 2.258., 2.259., 2.60.
15. stunda (1. no 11.11.)
SR. Apkopo apgūto tēmā
Atkārtojam apgūto atbilstoši SR tabulām
17. stunda (3.)
SR. Pārliecinās par prasmēm aprēķina nezināmos leņķus
Skolēni pilda darbu soma.lv viedgrāmatā: blakusleņķi un krustleņķi
18., 19. stunda (4., 5.)
SR. Atpazīst, pieraksta, apzīmē vienādus nogriežņus. Aprēķina nogriežņa garumu, kā tā daļu summu.
1. Skolēni veido konspektu par nogriežņiem, izmantojot uzdevumi.lv
2. Skolēni veic formatīvās vērtēšanas darbu: ģeometrijas pamatelementi (teorija), leņķu atpazīšana un leņķa lieluma aprēķināšana
20. stunda (1. no 19.11.)
SR. Atliek nogriežņa viduspunktu. Aprēķina nogriežņu garumu, izmantojot zināšanas par nogriežņa viduspunktu.