3.1. (4.)
SR. Kāpina skaitļus un monomus kvadrātā, reizina polinomus (atkārtojums)
1. Iepazīstamies ar jaunās mācību grāmatas saturu, iekārtojumu
2. Atkārtojam, kā kāpina skaitļus kvadrātā un kā kāpina monomus kvadrātā, kā reizina polinomus
3. Risinām vingrinājumus no MG 13 lpp.
3.2. (5.)
SR. lieto summas kvadrāta formulu
1. Veicam izpēti, kā nonākt līdz summas kvadrāta formulai (MG 14. lpp.)
2. Izpētām piemēru risināšanas paraugu, risinām dotos MG vingrinājumus
3.3. (1.)
SR. Izmanto summas kvadrāta formulu
1. Analizējam kļūdas pārbaudes darbā.
2. atkārtojam iepriekšējā stundā apgūto. Skolēni pilda uzdevumus MG 18.lpp.
3.4. (2.)
SR. Sadala reizinātājos polinomu, izmantojot summas kvadrāta formulu
Mācāmies izmantot sadalīt polinomu reizinātājos, izmantojot formulu
Standartuzdevumu krājuma piemēri, MG 17.lpp 4.vingrinājums; 6. uzdevums.
3.5. (3.)
SR. Lieto starpības kvadrāta formulu
1. Formatīvās vērtēšanas darbs: 4 piemēri
2. mācāmies izmantot starpības kvadrāta formulu
3. Izpētām ar ko atšķiras summas kāpināšana kvadrātā no starpības kāpināšanas kvadrātā
Skolēni izpēta MG 20.lpp. 5. uzdevuma paraugu.
Kopā pildām 5.vingrinājumu (20.), 5.
3.6., 3.7. (4.,5.)
SR. Pielieto starpības kvadrāta formulu
1. Skolēni pa pāriem pārliecinās, ka māk mutiski pateikt summas kvadrāta formulu
2. Skolēni analizē piemērus, norādot uz kļūdām
3. Atkārtojam starpības kvadrāta formulu, pasakot kā iegūst izvērsto formu
4. Kopā izpildām uzdevumus MG (21.) 6., 7., atkārtojot parasto daļu un kvadrātsaknes kāpināšanu
5. Skolēni pilda uzdevumus MG 22.lpp., salīdzina atbildes ar atbilžu lapu.
18.11. brīvdiena (izkrīt 2 stundas)
3.8., 3.9. (1., 2. no 19.11.)
SR. Lieto starpības kvadrāta formulu, sadalot polinomu reizinātājos
1. Skolēni parāda, cik labi iemācījušies mutiski pateikt ar ko vienāds summas un starpības kvadrāts
2. Mācāmies uzrakstīt trinomu kā starpības kvadrātu.